7 marca 2012

lepiej późno niż wcale :)

HANDEMADE BY JAGA 

Przez całą zimę marzyłam o bransoletce w sweterku. I mam :) Jaga jesteś super! A do tego mieszkasz tak niedaleko mojego ulubionego jeziora, aż mi się cieplej zrobiło na wspomnienie tych wszystkich dni spędzonych w Twoich okolicach! I teraz miejsca kojarzą mi się jeszcze milej :)

Ponieważ jeszcze kilka zimniejszych dni zimy przed nami ponoszę sobie z radością i będę miała na zaś.  Żeby mnie kolejna zima nie zaskoczyła i nie skończyła się zanim ja się obgadżetuje:)
Udanej środy :) 
 {przygotujcie się na nagły atak zająca}

19 komentarzy:

  1. śliczna...i bransoletka.....i nowa właścicielka:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :) Ja się wyrobiłam z ocieplaczem sweterkowym na kubek ;)

    W ramach przygotowań na nagły atak zająca uzbrajam się w cierpliwość i zapas żywności na wypadek wojny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj śpieszę się zatem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śilczna śliczna, ale na razie przystąpię do gromadzenia mojego ulubionego metalowego złomu :) na rękę, taki sweterek na bransolecie dobry jest, jak jest zero ona nie jest zimna :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor. Brawa dla autorki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mój Czarnuś jest modny! świetna stylizacja z kurteczką no i bransoletka ekstra!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna otulona bransoleta, ale przyznam, że 'nagły atak zająca' mnie rozwalił i cały dzień mi będzie towarzyszył ten tekst;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już chwaliłam Jagę a te bransoletki...są śliczne!!! gratuluję nabytku;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta bransoletka :)
    Na atak jestem gotowa :) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiałam juz u Jagi - piękne są!!!
    I jak ładnie się prezentuje na Tobie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletki są super!
    sama sobie u Jagi też zamówiłam :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  12. Al mam taka sama od Jagi tylko czarna, sa swietne:)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletki są naprawdę fajne:) Takie cieplutkie i milutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna! Baaardzo mi sie podoba, ale czy ten sweterek z bransoletki nie gryzie?

    OdpowiedzUsuń