18 października 2012

w typograficznym skrócie

Bardzo mi miło było dostawać wasze maile, a w niektórych kilka ciepłych słów :)
Dziękuję Wszystkim, którzy przyłączyli się do zabawy!

Dostałam wczoraj kilkanaście e maili z typograficznymi akcentami. Większość z nic naprawdę mnie zaskoczyła jak korkowe literki, bosko gięte krzesełko limited edition. Ujął mnie czerwony napis pod stopniami czy podestem. Rozbawił domek dla ptaszka w postaci przestrzennej litery B- więcej tych projektów oglądałam kilka dni temu i polecam zajrzeć na tę stronę. Bardzo lubię też napisy składane z wielu liter oraz motta, które można mieć na pulpicie komputera lub wydrukowane, prawione bądź przyczepione na lodówce... już nie wspominam o tatuażach. Mnie osobiście też się marzy jakiś napis :)

litery z korków ; krzesełko  ;  plastikowy "dom" foto BIG MAMA@ ; wzór tatuażu  ; cyfra 2 ; Home  ; motto NEVER MISS A CHANCE TO DANCE ; stolik paleciak w stylu Lexington Company ; domek dla ptaszka B; imię nad łóżkiem ANTON ; papierowe inspiracje ; MIND THE STEP ; tatuaż na plecach I'M THE HERO OF THIS STORY. I DON'T NEED TO BE SAVED ;
A efka leci do efki z floressów :)

Życzę udanych inspiracji, drewniane litery do kupienia w SHOPie.  Efkę proszę o kontakt, a w następną środę, jak będę miała dobry humor może znowu zrobię konkurs.

Dobrego Dnia!


19 komentarzy:

  1. gratuluje zwyciężczyni i dziękuje za FFFFajowską zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Al zabawa była przednia:)))
    liczę na więcej, dziękuję , a zwyciężczyni gratuluję:)))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. no to może za tydzień załapie się na jakiś konkurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe inspiracje :) Dziękuję za zabawę i życzę cudownego dnia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :) czekam na kolejne Al!

    pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh ten tatuaż obudził we mnie moje tęsknoty
      będą nastepne, bo bardzo miłe przyjecie spotkało srodowy konkurs :)))

      Usuń
  6. ciągle coś przegapiam ;).

    Gratulacje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni i dzięki za konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe inspiracje, a Efce gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Nie ma to jak dobra typografia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    wracam styrana z roboty a tu taka niespodzianka!
    dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń