21 stycznia 2013

topoLOVE eat


Do SKLEPU trafiły między  innymi dwa napisy eat. Wykonałam je z dość grubej, ale lekkiej topoli. Ponieważ barwa i rysunek tak mi się spodobała, postanowiłam ich nie malować. Zachowałam to, co w nich najładniejsze czyli naturalne kolory, przebarwienia  i charakter. Krój napisu znacie już. Napisy przeznaczone są do powieszenia, mają nawiercone otwory o średnicy 15 mm można w nich zamontować zawieszki lub po prostu powiesić. 
Drewno pasuje do każdej kuchni!


Miłego poniedziałku :)

18 komentarzy:

  1. jak tylko będę mieć własną kuchnie - zamawiam takie literki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiedziałam gdzie zamawiac literki :) piekne te sa.. juz sie nie mogę doczekac na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalne drewno wygląda magicznie, ciekawy projekt, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba się skuszę :) Super są!

    OdpowiedzUsuń
  5. SĄ B O S K I E! kocham Ciebie no:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oł jes! Czekam na Was kochane... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. litery chyba nigdy nie wyjdą z mody :) więc zawsze będziesz miała co robić :) kiedy znajdę już ten swój wymarzony dom w ukeju, to obwiesze i obstawie nimi wszystkie pokoje.. oczywiście wszystkie made by Al. Plus meble. I wogóle, tyle mam pomysłów i za każdym razem gdy tu wchodzę to już widzę Wasze akcenty w moim domu. aaaah może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypadkiem natknęłam się na ten blog...i strasznie spodobały mi się te litery! Przede wszystkim dlatego, że są z surowego drewna. A ja jestem za używaniem we wnętrzach (jak tylko się da) naturalnych materiałów! Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń