18 października 2015


Większość z Was zna zapewne magazyn SOFFA wydawany przez naszyh sasiadów z Pragi , nie tylko na platformie issue, ale i w formie papierowej. 
Na stronie Soffy można nie tylko kupić magazyn, ale także plakaty  z grafikami, które znacie z magazynu czy Istagramu lub zamówić unikalny kalendarz ścienny na rok 2016 z kwiatowymi grafikami w formacie A2. 
U mnie wisi plakat z rózami, który jest jedna z katerk kalendarza. 

 Wiecej na temat projektu  kalendarza  możecie przeczytać i zamóićw specalnej cenie  jeszcze przez kilka dni  na  https://www.hithit.com/en/project/1689/wall-calendar-photosynthesis








8 komentarzy:

  1. Po prostu profesjonalnie! Super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, na prawdę fajnie Ci to wyszło! Piękna grafika.

    OdpowiedzUsuń
  3. "który jest jedna z katerk kalendarza" ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Soffę i dziewczyny, które ją tworzą (ok, jest też jeden bardzo sympatyczny Pan :-)))! Miałam niezwykłą przyjemność poznać i spotkać się z nimi osobiście. Szalenie, zdolne, pracowite, śliczne a czas z nimi spędzony w Pradze zostanie w mojej pamięci na zawsze. Trzymam kciuki za wszystkie ich projekty :-)
    pozdrawiam
    kavka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzbanuszek na Twoim zdjęciu jest przepiękny. Gdzie go dostałaś? Bardzo chętnie bym sobie sprawiła coś podobnego u siebie. Tym bardziej, że właśnie teraz jestem w szale zakupów i urządzania, ponieważ kupiłam mieszkanie tutaj http://pcg.pl/inwestycja/

    OdpowiedzUsuń